Australië en Thailand 2017 - Reisverslagen van Renate Munting - WaarBenJij.nu Australië en Thailand 2017 - Reisverslagen van Renate Munting - WaarBenJij.nu
Australië en Thailand 2017

Maandag 20 februari is het zover! We vliegen vanaf Schiphol naar Melbourne. Vanaf Melbourne rijden we met een campervan in 9 weken via de oostkust naar Darwin.

Vanaf Darwin vliegen we 24-04 naar Bangkok om daar nog eens 6 weken rond te reizen.

We zijn van plan wekelijks de reisblog bij te houden, laat een berichtje achter als je wilt :)

Liefs,

27 Februari 2017

Eerste week Australië
Renate

Hallo! Wij zijn Renate en Olivier en we hebben deze blog aangemaakt om iedereen op de hoogte te houden over het verloop van onze reis. Ik (Renate) heb in februari mijn bachelordiploma verpleegkunde behaald en Olivier heeft een verplicht tussenjaar tussen zijn bachelor geneeskunde en zijn master. Daarom was dit het perfecte moment om met alle hardverdiende spaarcenten op reis te gaan. 20 februari is het zo ver en vliegen we naar Melbourne (Australië). Daar huren we een campervan en zullen we in 9 weken via de oostkust naar Darwin rijden. Vanuit Darwin vliegen we naar Bangkok (Thailand) en gaan we nog eens 6 weken rondtrekken. We gaan proberen om minimaal wekelijks een blog te schrijven, laat een berichtje achter als je wilt Liefs, Renate en Olivier